Tuesday, July 27, 2010

Äralend

Pakin asjad ja üritan sangria lõpuni juua. Arvuti tuleb kotti panna. Ilm on superbe ja päev tuleb ilus ....

Tegin veel oma veidrast TVst, mis raha tahab, pilti. Kuna mul läp&net, siis TV mittevajalik ja ma hakkasin selle vastu huvi tundma vist alles 4ndal päeval, aga keegi eelmine oli jätnud sinna 1sendi sisse ja ma jõudsin kanalid läbi cekata. Oli täitsa palju inglise- ja saksakeelseid kanaleid, sekka ka kohalikke, turistide peale näis olevat mõeldud.
Viimane pilguheide veel oma elutubaköögile
ja minek. Teel õnnestus veel ka pildistada Hispaania tuulikuid:
Segased, tund aega enne lennuki väljumist on siuke saba moodustatud, kardavad Ryanairi peal püsti jääda vä :D Mina igatahes läksin poode cekkama.
Ja veel viimane pilguheide Lanzarotele, ookeanile, rannale - see seal akna taga on kusjuures lennuk, mis mind Belgiasse tagasi tõi.
Muide esmakordselt nägin, et käsipagasit ka reaalselt mõõdetakse ja kaalutakse, maha vist küll kellegi asjad ei jäänud.
Kas Ryanairi kiruvad need, kes pole sellega üldse lennanud? Mul on küll eranditult positiivsed kogemused, lennukite sisustus on puhas ja uus, ka väljast tunduvad klantsitud (pole muidugi ekspert lennukiehituse alal), personal on viisakas ja kena, lennukid ei jää iialgi hiljaks jne. See siin pildil jõudis 25min VAREM Charleroisse! Mida muud me veel tahame, kui odavalt ja kindlalt saada ühest kohast teise, ja magada tahan lennukis, mitte õgida.
Järgmine lugu tuleb juba Belgia teemadel. Selle loo lõppu kirjutan mingil hetkel veel kommentaare Lanzarote kohta.
Aga ... väga kurb on :(


No comments:

Post a Comment