Thursday, July 22, 2010

Minu Roosi tänavalt Paradiisiranda

Öösel sain niisiis 3:30 magada umbkaudu. Kell 4 hakkasin jalutama Midi jaama suunas, et jõuda Charleroisse minevale bussile. Kindlasti keegi arvab, et olen täitsa hull, et jalutan keset ööd Schaerbeekist Midisse, aga mis teha, ju olen siis, ja oma jalgu usaldan ma ikkagi kõige rohkem.
4 tundi lennusõitu kompenseeris unejäägid, jube hea oli magada, kuigi stjuardessid kogu aeg midagi pakkusid ja karjusid - keda see ikka häirib, kui uni on.

Lennujaamast võtsin bussi ja sõitsin Arrecifesse. Bussiliiklus on selles mõttes ikka väga keeruline, et kusagil ei ole infot, mis peatus on või mis asula üldse on. Kuna ma olin endale sõiduplaanid kaasa võtnud telefoni sisse pdf-na, siis neist oli palju abi.

Arrecifes leidsin mere äärest kindluse, sisse ei viitsind minna, pisike oli.

Puerto del Carmenisse sõitsin ka bussiga ja siis orienteerusin TomTomi abil, ja oh mis rõõm - peatus kohe hotelli ees. Apartmenthotelli korteri eest maksan 25eur öö. Juba hotelli ees oli mul eelaimus, mis süvenes järjest ja sai kinnitust tuppa jõudes. Vaadake ise: allpool köök
ja vannituba-wc
ja magamistuba
ja elutuba
ja vaade rõdult
ja veel 1 pilt elutoast

c'est SUPERBE!!!!!! Niiiiiiiii ilus korter niiii heas kohas :) Ja ma saan siin peaaegu nädala elada (mis kindlasti kaob kiirelt :(

Aga mäed auravad tõesti
Palmid seotakse kinni, et need jalutama ei läheks:
ja lõpuks õnnestus ka laeva näha :) Muidu piilu pidevalt marinetrafficut ...

No comments:

Post a Comment